ניהול מוניטין – מדריך מקיף

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוכן עניינים

מה זה ניהול מוניטין באינטרנט? איך משפרים תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש של גוגל? האם באמת ניתן לבצע הדחקת אזכורים שליליים מגוגל? מה בכלל תקציב דרוש לקמפיין שיפור או ניקוי מוניטין וגם כמה זה עולה? מדריך מקיף על שירותי ניהול מוניטין לעסקים, חברות ואנשים!

ניהול מוניטין הוא תהליך של הגנה אך גם התקפה, ניהול ושיפור המוניטין של אדם, חברה, מוצר או שירות ברחבי האינטרנט.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמוניטין שלך תמיד טוב היא להיות זהיר במיוחד לגבי מה שאתה מפרסם באינטרנט. מוניטין מקוון יכול בקלות להיפגע מביקורת גרועה אחת או שמועה שקרית אחת. הדרך האחרת לשפר את המוניטין שלך היא להיות חלק פעיל מהקהילה. השתתף בדיונים ושתף תוכן בעל תובנות עם אנשים בכל מיני נושאים.

בזמן שאתה מנהל את המוניטין המקוון שלך, חשוב להישאר חיובי ולשמור על חוש הומור, כך שגם אם אנשים משאירים עליך ביקורות שליליות, הם לא עושים זאת לאורך זמן כי הם לא מבדרים מספיק ממה שאתה אומר.

ניהול מוניטין הוא תהליך של ניהול התפיסות של מיזם, איש עסקים או ישות אחרת על ידי שליטה ומניפולציה של מה שאנשים אחרים רואים, שומעים או יודעים עליהם.

טריקים לניהול מוניטין הם לא תמיד על האמת. הם עוסקים איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מישהו שאכפת לו מהדעה שלהם וצריך לקחת אותו ברצינות.

ניהול מוניטין עוסק באופן שבו אתה מייצג את החברה שלך בעולם. מדובר בבניית התפיסה החיובית של העסק, המוצרים והשירותים שלך. וזה לא משהו שאתה יכול לעשות במנותק כי יש יותר מדי פלטפורמות מדיה חברתית בחוץ שמתחרות על תשומת הלב.

לכן, ניהול מוניטין מתחיל בתשובה לשאלה "מי אתה?" ללא היסוס. יש לתקשר זאת ללקוחות בצורה ברורה בערוצים שונים – הן אונליין והן לא מקוון.

תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש של גוגל

פידבקים שליליים הם לא הדרך היחידה לדכא תוצאות שליליות. חלק מהעוסקים בקידום אתרים משתמשים באלגוריתם של גוגל כדי לדכא תוצאות שליליות.

הגישה הראשונה נקראת "דיכוי משוב שלילי", כאשר החברה מפרסמת הערות חיוביות על המוצר או השירות שלה באתרים אחרים, פלטפורמות מדיה חברתית או בלוגים בעלי דירוג גבוה בגוגל. בדרך זו, האלגוריתם של גוגל ידרג את הפוסט גבוה יותר מהפוסט המקורי, מה שעשוי להוביל לדיכוי השליליות.

הגישה השנייה נקראת "דיכוי תוצאות חיפוש שליליות", שבה עוסקים בקידום אתרים יוצרים מאמר עם תוכן שהפך לא פופולרי עם הזמן ומפרסמים אותו באתר שלהם עם מילת מפתח מיקוד שהפכה פחות פופולרית. כאשר מאמר זה מדורג גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל בגלל הפופולריות והרלוונטיות שלו למילת המפתח.

כולנו רוצים להצליח בחיים ובעסקים, אבל אם לא תיזהר, אפילו מאמציך יכולים להוביל לתוצאות שליליות.

האינטרנט יצר סוג חדש של שקיפות שאנשים מתקשים להתמודד איתה. עם היכולת לחקור על כל דבר באינטרנט בכל עת, אנשים יכולים כעת לגלות מה לא נאמר.

גוגל תמיד משנה את האלגוריתמים שלהם כדי לשרת טוב יותר את החיפושים של המשתמשים שלה. עם זאת, עם העדכונים האחרונים, נראה שגוגל לקחה את זה רחוק מדי על ידי דיכוי אזכורים שליליים באתרים והצגה רק תוצאות חיוביות עבור שאילתות חיפוש.

זה לא מספיק רק לראות את הצד החיובי של המוצר או השירות שלך בגוגל. אתה צריך לדכא את האזכורים השליליים שנמצאים במנועי חיפוש או בגוגל ספציפית.

גוגל משתמשת באלגוריתם שמדרג את האתר שלך על סמך איכות התוכן בו. אם יש לך הרבה תוכן שלילי, יהיה לך קשה לדרג גבוה יותר מאשר עסקים אחרים עם תוכן איכותי יותר באתרים שלהם. כדי להילחם בזה, עליך למצוא אזכורים לגבי החברה שלך ולהוציא להם הודעת הסרה DMCA כך שהם יוסרו מדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs).

הדחקת אזכורים שליליים מגוגל

לגוגל יש סדרה של כלים שיעזרו לך לנהל את הביקורות השליליות והתוצאות שעולות בתוצאות החיפוש. המטרה העיקרית היא לדכא אותם מלהופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

כלי מנהלי האתרים מספקים קטע "ביקורות שליליות" המציע פתרון אוטומטי להיפטר מפוסטים וביקורות לא רצויות באתר האינטרנט שלך.

מנהלי אתרים יכולים להשתמש בכלי זה כדי להסיר ביקורות ופוסטים מהאתר שלהם, מבלי שפוסטים אלו יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל. הם יכולים להשתמש בו גם כדי להסיר ביקורות ופוסטים מאתרים אחרים, כמו Yelp או TripAdvisor, אם הם מופיעים במקרה בדפי תוצאות החיפוש של Google. ישנן שלוש אפשרויות להיפטר מפריטים לא רצויים: "הסר את כל העמוד", "הסר רק את הפוסט הזה" או "הסר רק את הביקורת הזו".

ביקורות שליליות על חברה יכולות להיות קשות לטיפול ולדכא. עם זאת, האלגוריתם החדש של גוגל נועד לשנות זאת.

האלגוריתם החדש של גוגל ייקח בחשבון גם את איכות התוכן והמוניטין של האתר. המשמעות היא שאם לאתר יש הרבה ביקורות טובות, הוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאתר עם ביקורות רעות ברובן.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לדכא אזכורים שליליים בגוגל.

לדוגמה, אתה יכול לנסות את הדברים הבאים:

-צור חשבון מדיה חברתית כדי לספק משוב חיובי

-צור קשר עם אתרים כדי להסיר עיתונות שלילית על החברה שלך

-נסה להזכיר יותר את החברה שלך במוצרי גוגל כדי שיהיו תוצאות חיוביות יותר

-הגשת תלונה או בקשת תיקון לרשויות הרלוונטיות

ניהול מוניטין – מה התקציב הנדרש?

אם אתה מחפש להשיג מוניטין טוב יותר באינטרנט, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להעריך את המעמד הנוכחי שלך.

הסיבה לכך היא, למשל, שאחד ההיבטים החשובים ביותר באסטרטגיית ניהול מוניטין טוב הוא מניעה. ואם אתה רוצה למנוע ממשהו רע לקרות בעתיד, אתה צריך לדעת מה אתה עושה נכון כרגע.

כמו כן, חשוב מאוד שלא תנסה למתוח את התקציב שלך על ידי ניסיון לקחת על עצמך יותר ממשימה אחת בכל פעם. לדוגמה, אם המטרה שלך היא לשפר את דירוג החיפוש שלך ולבנות קישורים בו-זמנית אז אולי זה לא כדאי בטווח הארוך כי זה לא שימוש יעיל במשאבים.

אנחנו צריכים תמיד להיות מודעים לכך שישנן דרכים רבות ושונות שבהן אנו יכולים למדוד את שלנו

ניהול מוניטין הוא סוג של שיווק או יחסי ציבור שעוזר לאנשים לשפר את המוניטין שלהם או לשמור על מוניטין טוב.

כמות הכסף הדרוש תלויה בגודל ובהיקף הפרויקט, כמו גם במיומנות של המשווק להוציא את הבשורה.

תקציב עשוי לנוע בין עשרות אלפים לעשרות מיליונים.

התקציב הנדרש לניהול מוניטין תלוי בגודל העסק שלך, בבעיות הקיימות ובמה שאתה מנסה לעשות.

לדוגמה, אם אתה מנסה לשפר את דירוג החיפוש שלך בגוגל, תצטרך תקציב הרבה יותר גדול מאשר אם אתה רק מנסה להגדיל את מספר הלייקים שלך ברשתות החברתיות.

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן