ניקוי מוניטין שלילי – איך להדחיק / למחוק אזכור שלילי בגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוכן עניינים

אנחנו לא תמיד יכולים לשלוט במה שאחרים אומרים עלינו, אבל אנחנו יכולים לשלוט איך אנחנו מגיבים לזה. ישנן דרכים רבות לשפר את התדמית שלך באינטרנט והדרך הטובה ביותר היא ליצור תוכנית פעולה.

כשאתה רואה מאמר שלילי על שמך, אל תיבהל. זה לא סוף העולם ויש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את התדמית שלך בגוגל ולדכא כל אזכור שלילי.

אם יש לך אזכורים שליליים לשמך, תוכל לנסות לדכא אותם על ידי שימוש בפונקציית "הסר" של מנוע החיפוש של גוגל.

אתה יכול גם לנסות לשפר את התדמית שלך בגוגל על ידי שימוש בשירות שייצור עליך מאמר חיובי ויפרסם אותו בשמך.

דיכוי הפניות שליליות הוא תהליך מסובך הכרוך בהרבה זמן, כסף ומאמץ. זו משימה לא קלה לביצוע. הדרך הטובה ביותר להתחיל תהליך זה היא עיון בדף הראשון של תוצאות Google עבור השם שלך. אם יש מאמרים שמזכירים אותך בצורה שלילית אז כדאי להתחיל עם המאמרים האלה.

ראשית, עליך למצוא את המאמר וליצור קשר עם האתר עם מכתב דרישה המבקש מהם להסיר את המאמר מהאתר שלהם. אתה יכול גם לבקש מהם להסיר את כל הקישורים שיש להם המפנים אליו גם כן. לאחר שהם הסירו אותו, תצטרך לשלוח טופס מקוון המבקש מגוגל להסיר אותו גם ממנוע החיפוש שלהם.

איך מנקים מוניטין שלילי בגוגל?

לגוגל יש מוניטין של מנוע החיפוש החזק והמשפיע ביותר בעולם. הוא מסוגל להשפיע על המוניטין והדירוג שלך במנוע החיפוש שלו.

יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את המוניטין המקוון שלך, אבל כולם מסתכמים בדבר אחד: תוכן, קישורים, אתרי אינטרנט, ביקורות טובות והמון טכניקה שדרושה לבעלי ניסיון בלבד שמכירים את השיטות והאלגוריתם של גוגל.

אתה צריך לוודא שיש לך נוכחות חיובית באינטרנט עם תוכן טוב כדי לדרג היטב בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ויש לו כוח רב על המוניטין שלך. מאמרים שליליים עליך יכולים להישאר בעמוד הראשון של גוגל במשך חודשים, מה שמקשה למצוא משהו אחר עליך.

יש כמה דרכים שבהן תוכל לנקות את המוניטין השלילי שלך ב-Google:

גוגל הפכה למקום הרצוי עבור רוב האנשים כאשר הם רוצים למצוא מידע על אדם או חברה. אם יש לך מוניטין שלילי בגוגל, חשוב לנקוט בצעדים על מנת לשפר את התדמית שלך ולהסיר כל עקבות מהמאמר שמפיל אותך.

שלב 1: בדוק את תוצאות החיפוש שלך ב-Google ותנסה להחליף אותם בדברים חיוביים

שלב 2: הסר עקבות של המאמר אם שיתפו אותו

שלב 3: ודא שיש לך נוכחות חיובית בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית

שלב 4: עקוב אחר המוניטין המקוון שלך באופן קבוע

הסרת כתבות שליליות בגוגל בעמוד ה-1

הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לזהות את המאמרים השליליים. ניתן לעשות זאת באמצעות Google Search Console.

לאחר מכן עלינו ליצור דף חדש באותו אתר תוכן כמו המאמר השלילי אך עם ספין חיובי עליו. לאחר מכן עלינו לבקש מחברינו ובני משפחתנו לקשר לדף זה במקום למאמר המקורי.

הדרך הטובה ביותר להיפטר ממאמרים שליליים בגוגל היא על ידי יצירת תוכן חיובי יותר וקישורם מדומיינים אחרים.

הדרך הטובה ביותר להסיר מאמרים שליליים בגוגל היא ליצור תוכן חיובי יותר. זה ידכא בסופו של דבר את המאמר השלילי ויגרום לו להיעלם מהעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

על מנת לדכא מאמר שלילי, אתה צריך שיהיה לך יותר תוכן חיובי שגובר עליו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות בלוג או פוסטים במדיה חברתית העוסקים בחברה או במותג שלך.

מאמרים שליליים עלולים לפגוע במוניטין של האדם. על מנת להגן על המוניטין שלך, עליך לנקוט בצעדים כדי לדכא מאמרים שליליים בגוגל ולוודא שיש להם תמונה חיובית בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.

ישנן דרכים רבות להסיר מאמרים שליליים מגוגל. דרך אחת היא הגשת בקשה דרך כלי מנהלי האתרים של גוגל ומניעת קישורים מאתרים אחרים. דרך נוספת היא באמצעות שירות של צד שלישי המתמחה בהסרת אזכורים שליליים מגוגל.

האם ניהול מוניטין באמת עובד?

התשובה היא שניהול מוניטין אכן עובד. ככל שתנסה לתקן את המוניטין שלך, כך הוא ישתפר. ניהול מוניטין הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של החברה. זה עוזר להגן על תדמית החברה, זה משפר את תוצאות החיפוש בגוגל, וזה יכול לעזור גם בדירוג SEO.

ניהול מוניטין הוא תהליך של שליטה במידע על עצמו ועל הארגון המופיע במרחב הציבורי. ניתן לחשוב על זה כמונח גג לטקטיקות שונות המשמשות לקידום או הגנה על תדמיתו של האדם, כולל אך לא רק: יחסי ציבור, אסטרטגיות שיווק ופרסום, אסטרטגיות תקשורת משבר ותהליכים משפטיים.

ניהול מוניטין הוא תהליך של ניהול מה שאנשים אומרים עליך באינטרנט. זוהי דרך להבטיח שהחברה, המוצר או האדם שלך לא יושפעו לרעה ממה שאחרים אומרים עליהם.

הבעיה בניהול מוניטין היא שקשה לדעת אם זה באמת עובד. ישנן דעות רבות ושונות לגבי נושא זה ואין תשובות ברורות.

אנשים רבים חושבים שניהול מוניטין הוא בזבוז זמן וכסף. הם חושבים שזה לא יעזור לשפר את המוניטין שלך ושפשוט צריך להתעלם מהאזכורים השליליים. אנחנו נוכיח שהם טועים כי יש לנו שיטה ייחודית ובלעדית להדחקת אזכורים שליליים.

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן