שיפור תדמית בגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוכן עניינים

האינטרנט הוא המקום החשוב ביותר לניהול המוניטין שלך. הסיבה לכך היא שכל המידע עליך, לרבות שמך, כתובתך, מספר הטלפון וכתובת האימייל שלך נשמר באינטרנט.

מידע זה יכול להימצא בקלות על ידי כל אדם עם מחשב וחיבור לאינטרנט. מנועי החיפוש כמו גוגל הפכו מתקדמים יותר עם הזמן וכעת יש להם גם תוכנת זיהוי תמונות שיכולה לזהות פרצופים בתמונות.

לחברה יש את הכוח לשלוט כיצד המותג שלה נתפס על ידי הציבור באמצעות תמונות גוגל.

הדחקת תוצאות שליליות בגוגל

חיפוש השם שלך בGoogle יראה מידע שאנשים או אתרים אחרים פרסמו עליך באינטרנט, שאולי לא תמיד זה מה שאתה רוצה שאנשים יראו כשהם יחפשו בגוגל את השם או שם החברה שלך.

אפשר לדכא את התוצאות הללו על ידי שימוש בשירות הנקרא “ניהול מוניטין” המציע כלים להסרת או להדחקת תוכן לא רצוי מהאינטרנט.

לאזכור שלילי באינטרנט יכול להיות השפעה מזיקה על המוניטין של החברה. זה יכול לגרום לאנשים לפקפק באמינותם ובאמינותם. זו הסיבה שחברות צריכות לנקוט בצעדים כדי לשלוט בנזק זה על ידי שימוש בכלים לניהול מוניטין. כלים אלו מאפשרים להם לנטר, להגיב ולהסיר כל אזכור של החברה שאינו חיובי או בונה.

מנוע החיפוש של גוגל נועד להציג את הדפים הרלוונטיים ביותר עבור שאילתה נתונה. לכן, כאשר אתה מחפש חברה או אדם, אתה מצפה לראות את כל הדברים הטובים שבהם. אבל מה אם לחברה או לאדם שלך יש בעיית מוניטין? אולי אתה חושב שעדיף פשוט לקבל את העיתונות הרעה ולהמשיך הלאה. אבל זו עלולה להיות טעות גדולה.

גוגל ביצעה שינויים בשנים האחרונות כדי להבטיח שהם מציגים רק תוצאות אמיתיות ונכונות במנוע החיפוש שלהם. הם מציעים שירות שיפור תמונה שיכול לדכא תוצאות שליליות מלהופיע בחיפושים בגוגל עבור החברה או האדם הפרטי.

אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו כל הזמן מחוברים לאינטרנט ויש הרבה מידע בחוץ. המשמעות היא שהתמונה שאתה מציג באינטרנט חשובה מאוד למוניטין שלך ולעסק שלך.

זה יכול להיות קשה לנהל את המוניטין שלך בגוגל, אבל אפשר לעשות את זה בכמה שלבים פשוטים. אחד מהשלבים האלה הוא להשתמש במילות מפתח שליליות כשאתה מפרסם תוכן כך שהוא לא יופיע כשמישהו מחפש משהו שלילי. עליך להשתמש גם במילות מפתח חיוביות וגם במילות מפתח שליליות כדי שתופיע גם כאשר אנשים מחפשים דברים חיוביים.

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר ברשת. חשוב לוודא שהמוניטין של החברה שלך נמצא במעמד תקין כדי שגוגל תדרג אותך גבוה.

האלגוריתם של גוגל מדרג אתרים ודפי אינטרנט על סמך האיכות, הרלוונטיות והסמכות שלהם. אז אם לחברה שלך יש אזכורים שליליים באינטרנט, אתה תהיה מדורג נמוך יותר מאלה עם מוניטין טוב יותר.

על מנת לדכא תוצאות שליליות בגוגל, חשוב שתהיה תמונה חיובית ברשת. עליך לדאוג למוניטין המקוון שלך על ידי הסרת כל אזכור של ביקורות רעות או אזכורים שליליים על החברה שלך.

מה עושים אם לקוח כתב עליי משהו רע באינטרנט?

ניהול מוניטין הוא תהליך של ניטור וניהול המוניטין של אדם או ארגון. זוהי דרך לשלוט בשיחה על אדם או מותג על ידי מעורבות באזכורים חיוביים ושליליים כאחד.

חשוב לפקח על המוניטין שלך באינטרנט כי זה יכול להשפיע באופן משמעותי על העסק שלך. אתה צריך להיות מודע למה שאנשים אומרים עליך באינטרנט, איך הם אומרים את זה, ואם הם אומרים משהו בכלל.

כאשר לקוח כותב עליך משהו רע באינטרנט, ישנן דרכים שונות להתמודד עם זה.

אתה יכול להתעלם ממנו או לנסות לתקן את המצב על ידי תגובה אליו. אם תחליט להתעלם מהפוסט, עליך לוודא שלעסק שלך יש מוניטין טוב בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית ושאנשים יודעים מי אתה.

אם תחליט להגיב, וודא שהתגובה שלך תהיה מנומסת ומחושבת היטב כדי שלאנשים לא יהיה משהו אחר לומר עליך.

ניהול מוניטין הוא היבט חשוב להצלחת החברה. לא מדובר רק בתדמית החברה אלא גם במוניטין של הפרט.

הצעד הראשון בניהול המוניטין של החברה שלך הוא לזהות אילו אזכורים חיוביים ואילו שליליים. כך יהיה קל יותר לקבוע סדרי עדיפויות ולהתמודד תחילה עם המזיקים ביותר.

ניהול מוניטין מתחיל במחקר מה אנשים אומרים עליך באינטרנט. ניתן לעשות זאת באמצעות חיפוש בגוגל או אתרי מדיה חברתית כגון טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם.

האם אפשר למחוק משהו שלילי מהאינטרנט או רק להדחיק אותו?

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם, במיוחד אלה שיש להם את הכוח להשפיע על קבוצות גדולות של אנשים.

התשובה היא שאי אפשר למחוק משהו מהאינטרנט, אבל אפשר לדכא אותו.

פעמים רבות, זה יספיק כדי שהמוניטין והתדמית של אדם ישתפרו ברשת.

האינטרנט הוא מרחב עצום וצומח כל הזמן, ולכן אי אפשר למחוק ממנו שום דבר. עם זאת, ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לדכא את האזכורים השליליים של החברה או האדם שלך באינטרנט.

תמונה חיובית ברשת:

אחת הדרכים לנהל את המוניטין שלך היא לוודא שיש לך תדמית חיובית באינטרנט. אפשר לעשות זאת על ידי מעקב אחר מה שאנשים אומרים עליך באינטרנט, ולאחר מכן יצירת קשר איתם כדי לשנות את דעתם על החברה או האדם שלך. אתה יכול גם לוודא שכל תוכן שמתפרסם על החברה או האדם שלך הוא חיובי על ידי שימוש בכלי כתיבה בינה מלאכותית כמו Grammarly.

בנוסף, גוגל פיתחה אלגוריתם בשם Google Image Search שמשפר אוטומטית תמונות לפני שהן מופיעות בתוצאות החיפוש

הבעיה של מידע שלילי באינטרנט אינה חדשה. ישנן דרכים רבות למחוק או לדכא אותו, אך אין דרך למחוק אותו לחלוטין.

אנשים יכולים להסיר את הנתונים האישיים שלהם מהאינטרנט על ידי מחיקת חשבונות המדיה החברתית שלהם והרשמה לשירותים המאפשרים להם לבטל את הסכמתם למנוע החיפוש של גוגל, אבל זה לא ימנע את מציאת המידע השלילי.

ישנן גם חברות לניהול מוניטין שיכולות לעזור בהסרת אזכורים שליליים ובשיפור האזכורים החיוביים. הם עושים זאת על ידי בניית עוקב ויצירת תוכן שיופיע במנועי החיפוש לפני כל אזכור אחר של שם החברה.

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן