למה חשוב להדחיק אזכורים שליליים מגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוכן עניינים

תדמית שלילית לעסק עשויה לפגוע בתדמית העסק ולגרום לו להפסדים רבים הודות לאזכורים שליליים אשר מופיעים עליו בגוגל. 

אך לא רק עסקים אלא גם אנשים פרטיים אשר שמם נקשר עם אזכורים שליליים בגוגל עשויים להיפסל בקבלת עבודה עקב האזכורים הללו. אז מה עושים? 

כדי למחוק אזכורים שליליים ולגרום להדחקת האזכורים יש לפנות לחברת מוניטין מקצועית ומנוסה אשר באמצעות כמה פעולות תמחק את כל האזכורים השליליים ותגרום לתוצאות החיפוש במנועי החיפוש בין שזה על חברה או אדם להיות חיוביים יותר.

מהם אזכורים שליליים בגוגל?

אזכורים שליליים בגוגל הם אזכורים לא מחמיאים אשר מוציאים את החברה או האדם הפרטי באור שלילי. אזכורים אלה משפיעים בקבלת החלטות לגבי תפקידים חשובים, השקעה בעסק ועוד. 

כדי לדחיק אזכורים אלה יש צורך להשתמש בהדחקת אזכורים שליליים בגוגל אשר מתבצעת על ידי חברת ניהול מוניטין מקצועית ומנוסה אשר מדחיקה את האזכורים השליליים על החברה או האדם הפרטי וגורמת לו להיראות באור חיובי יותר בתוצאות החיפוש בגוגל.

הדחקת אזכורים שליליים
הדחקת אזכורים שליליים

מתי יש צורך להשתמש בהדחקת אזכורים שליליים?

הצורך בהדחקת אזכורים שליליים נעשה כאשר ישנם לא מעט תוצאות שליליות על חברה או אדם פרטי שאינן מחמיאות ומוציאות את החברה או האדם הפרטי בצורה שלילית, מה שגורם ללא מעט אנשים לא לפנות לחברה כדי לצרוך שירותים או מוצרים ולא לפנות לאותו אדם פרטי.

מדוע חשוב להדחיק אזכורים שליליים בגוגל?

אזכורים שליליים הם אזכורים לא מחמיאים לא לעסק ולא לאדם פרטי, במיוחד שהם מופיעים במנוע החיפוש הפופולארי והנפוץ ביותר בארצנו שהוא הגוגל. 

מנוע זה מכיל לא מעט מידע על עסקים שונים, אנשי פרטיים ועוד. מידע זה עשוי להשפיע לרעה על חברות ואנשים פרטיים ולהציג אותם באור שלילי, מה שמנוע מחברות שונות לפנות לאותה חברה או אדם פרטי ולהציע לו שותפות, או עבודה מתאימה. 

לעיתים אזכורים אלה אף הורסים את השם הטוב של החברה או תדמיתו החיובית של האדם.

אם אתם חברה אתם עלולים להפסיד ברווחי החברה עקב המוניטין השלילי, ואם אתם אדם פרטי רוב הסיכויים שאף אחד לא ירצה לעבוד איתכם. 

לכן יש צורך להדחיק אזכורים אילו לבנות אזכורים חיוביים על אותו חברה או אדם פרטי כדי שהתוצאות השליליות ירדו בדירוג והחיוביות יהיו מעליהן.

מדוע חשוב להדחיק אזכורים שליליים בגוגל
מדוע חשוב להדחיק אזכורים שליליים בגוגל

כיצד מתבצעת הדחקת אזכורים שליליים מהגוגל?

כדי להדחיק את התוצאות השליליות יש להשתמש להציף את הרשת בביקורות חיוביות של בלוגרים, תגובות חיוביות בפורומים שונים, מאמרים חיוביים ומקצועיים אשר יופיעו באתרים גדולים ומובילים, כתבות יח"צ מחמיאות ועוד. 

כל אלה יעזרו למחוק אזכורים שליליים ולהוציא את החברה או האדם הפרטי באור חיובי יותר, דבר החשוב ביותר לא רק לחברות אלא גם לאנשים פרטיים.

למי מתאים הדחקת אזכורים שליליים בגוגל?

הדחקת אזכורים שליליים בגוגל מתאימה לחברות ולאנשים פרטיים אפשר למצוא עורכי דין, בעלי עסקים, אנשי ציבור, אנשי צבא, בעלי מקצועיות חופשיים, חברות פרטיות, חברות גדלות ועוד. 

מטרת הדחקת האזכורים השליליים היא לגרום לכך שתוצאות החיפוש אשר מופיעות במנוע החיפוש גוגל וברשתות החברתיות השונות תהיה חיובית ולא שליליות כדי שאנשים שמחפשים במנוע חיפוש זה יוכלו לפנות אל החברה ללא חשש.

שאלות תשובות בנוגע ללמה חשוב להדחיק אזכורים שליליים מגוגל

הדחקת אזכורים שליליים עוזרת עד מאוד לחברה או אדם פרטי. היא מדחיקה את כל התוצאות השליליות ובמקומם בונה את שם המותג או שמו הפרטי של האדם באמצעות כתבות חיוביות בפורומים, בלוגים, אתרים ועוד אשר גורמים לתוצאות השליליות לרדת בדירוג ולהיות מעליהן וכן לאותו אדם או חברה להיראות באור חיובי. הודות לכך יותר אנשים פונים לחברה וכן לאדם הפרטי.

פרסום שלילי יכול להופיע כחוות דעת שלילית, דירוג שלילי, אזכורים שליליים ולא מחמיאים, אזכורים שליליים מבחינת תגובות, כתבות שליליות, דיונים שליליים בפורומים שונים וכן פרסום שלילי או פלילי של בעל העסק או האדם הפרטי.

אפשר לבקש מגוגל למחוק אזכורים שליליים אך לרוב גוגל לא מסירים רק אם קיים מידע אישי ופרטי בעמוד שכולל ת"ז ופרטים אישיים חסויים בהתאם לחוק. באמצעות ניהול מוניטין ניתן לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל למקומות אחרונים ולהעביר אותם לעמודים אחרים שלא מגיעים אליהם בעת החיפוש.

שירות הדחקת אזכורים שליליים בגוגל נע בין 3.500 לבין 15,000 ₪ בחודש ולפעמים אף עולה יותר. הוא כולל מגוון נרחב של פעולות ניקוי בתוצאות השונות ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש, אזכורים חיוביים בעיתונים ועוד.

השירות מתאים לכל מי שיש עליו אזכורים שליליים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש אשר מוציאה אותו באור שלילי אל מול המתחרים, הלקוחות או אנשים שונים.

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן