מה זה אזכור שלילי ואיך לעשות ניהול מוניטין בגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוכן עניינים

אזכור שלילי בגוגל הוא אחת הצרות הגדולות ביותר לעסקים, אנשי ציבור, בכירים ואנשים פרטיים החשופים לכל אדם ברשת.
מה זה אזכור שלילי? איך מגיע אזכור שלילי לגוגל? איך מאתרים את תוצאות החיפוש השליליות? ואיך ניתן לטפל באזכורים שליליים היוצרים מוניטין רע בגוגל? חברת "ניהול מוניטין" עם התשובות והפתרונות.

מה זה אזכור שלילי בגוגל? איך הוא מופיע?

אחד הדברים המסבכים עסקים, אנשי ציבור וגורמים רבים נוספים הוא אזכור שלילי בגוגל, הופעתן של תוצאות שליליות כאשר גולש מקליד את שם עסק או חברה בכל גודל וסוג, שם של איש ציבור מכל מפלגה, שמות של בכירים בחברות פרטיות וציבוריות ואפילו שמות של אנשים פרטיים כחלק מגיוס משאבי אנוש לתפקידים שונים או בני ובנות זוג המקלידים שם של אדם בגוגל.
אזכור שלילי אחד ועד תוצאות שליליות רבות עליכם עלולים לסבך אתכם מול הגולשים המחפשים אחריכם, אזכור שלילי יוצר מוניטין שלילי ותדמית רעה שעלולה למצב אתכם כמסובכים משפטית, לא אמינים, לא מקצועיים, קיצוניים והיבטים נגטיביים רבים שירחקו את הגולשים מכם.
כדי להתמודד עם אזכורים שליליים פונים אל חברת "ניהול מוניטין", המעמידה עבור כל לקוחותיה תכנית פעולה מותאמת לכל מצב.

שלב ראשון בתכנית הפעולה: איתור אזכורים שליליים בגוגל

לאחר פנייתכם אל חברת "ניהול מוניטין" מתבצע ניטור וניתוח המידע עליכם, מומחה ניהול המוניטין יאתר את האזכורים השליליים עליכם המגיעים מאתרים רבים: אתרי ביקורות וגוגל ביזנס, פסקי דין עם שמכם, כתבות שליליות עליכם, פוסטים רעים שנכתבו עליכם ברשתות החברתיות, תמונות לא מחמיאות, סרטונים שליליים עליכם, מאמר לא מחמיא המגיע מתוך בלוג וכל אזכור שלילי נוסף אחר.
לאחר איתור האזכורים, נבנה יחד אתכם תכנית פעולה שיווקית אסטרטגית בצורה שקופה ומקצועית ונפעל להפיכת המוניטין השלילי לחיובי.

ניהול מוניטין בגוגל
ניהול מוניטין בגוגל

מומחה ניהול המוניטין דוחק את התכנים השליליים בגוגל

תפקידו של מומחה ניהול מוניטין היא להיות סוכן היח"צ שלכם, לדאוג לתרגום האינטרסים שלכם לכדי אזכורים חיוביים ולמקסם את האפשרויות להפוך את המוניטין לחיובי יחד עם דחיקה של האזכורים השליליים.
כלים רבים עומדים לרשותו של מומחה ניהול המוניטין והשימוש בהם תלוי כל לקוח, בהתאם למצב הנתון, הצרכים העסקיים או הציבוריים של כל אחד וכן בהתאם לתקציב המוגדר.
יחד עם העבודה השוטפת, נספק עבורכם דו"ח מעקב התקדמות חודשי ונשקף לכם את התוצאות בצורה המלאה.

האם אפשר למחוק אזכור שליליים בגוגל? אל תבנו על זה!

מלבד מומחי ניהול מוניטין, בעולם השיווק ישנם אנשי שיווק לא מספיק מקצועיים או חברות המבטיחות הבטחות מפוצצות וכן הבטחות שווא למחיקת תוצאות שליליות בגוגל.
מחיקת תכנים שמופיעים בגוגל יכולה להגיע בתנאים חריגים מסוימים בהתאם למדיניות גוגל או בהתאם לשיקול בעלי האתר שפרסם עליכם את התוכן השלילי.
כאשר הסיכוי למחיקת אזכורים שליליים הוא נמוך, אין טעם להבטיח מחיקה אלא להתמקד בפעולה המרכזית של ניהול מוניטין – דחיקת אזכורים שליליים אל העמודים האחוריים של גוגל והעלאת אזכורים חיוביים ומותאמים במקום גבוה בגוגל, ליצירת מוניטין חיובי ובולט עבור הגולשים המחפשים את שמכם.

מה קורה אם אין לי אזכורים שליליים אבל אני רוצה לחזק את המוניטין באינטרנט?

שאלה נפוצה בעולם ניהול המוניטין, עולם ניהול המוניטין לא נועד רק למצבים של אזכורים שליליים אלא גם כדי לשפר את המוניטין הקיים ברשת.
גם במצב בו גולש רושם את שם העסק שלכם או שמכם ומגלה תוצאות לא מושכות ולא מעניינות, הוא עלול לדלג למתחרים או לאפשרויות הנוספות העומדות לרשותו.
מומחה ניהול המוניטין יסייע לכם לשפר את המוניטין ולבנות תדמית חיובית בגוגל וברשתות החברתיות.

ניקוי תדמית שלילית
ניקוי תדמית שלילית

חברת ניהול מוניטין: ניסיון רב עם תחומים רבים במשק, אנשי ציבור, בכירים ואנשים פרטיים

ניהול מוניטין בכלל וטיפול במוניטין שלילי בפרט הם מאתגרים ומצריכים יכולות שיווקיות דיגיטליות מורכבות וניסיון רב, מומחה ניהול המוניטין המשתמש בכלים דיגיטליים מתקדמים רבים צבר ניסיון רב עם חברות בתחומים רבים: נדל"ן, רפואה, עריכת דין, גיימינג, פוליטיקה, טיפוח ואסתטיקה, הייטק וטכנולוגיה, ריהוט לבית ועוד.
כמו כן, סיוע בקידום אנשי ציבור, בכירים במשק וגורמים נוספים.
חשוב לציין, הניסיון הרב והתוצאות הטובות אותן אנו משיגים עבור לקוחותינו באים יחד עם דיסקרטיות מלאה לגבי זהות הלקוחות הפונים פעמים רבות לטיפול במצבים עסקיים, ציבוריים ואישיים פרטיים ורגישים.

שאלות נפוצות בתחום ניהול המוניטין בגוגל

תוצאות חיפוש שליליות מופיעות בגוגל עקב אזכור שלילי על השם שלכם בביקורות רעות, כתבות שליליות, פסקי דין ועוד.

אזכור שלילי יכול להופיע במקומות רבים בגוגל: שורת החיפוש, תוצאות החיפוש, תמונות, סרטונים, חדשות ועוד.

הזנחה של תדמית שלילית על העסק המוצגת בגוגל תרחיק מכם לקוחות ואהדה ותגרור חסרונות רבים נוספים.

נכנסים אל המאמר של חברת "ניהול מוניטין" ופרטי יצירת הקשר יופיעו באתר.

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן